Fandom

Wikia

Начало

1page on
this wiki
Add New Page
Беседа1 Share

Здравейте и добре дошли в портала на Wikia на български език, сбор от общности с уеб-сайтове, които всички посетители могат да редактират (но не и да спамят).

Можете да създадете нова общност на тема, която ви интересува и имате познания и смятате, че и други ще имат сходни с вашите интереси, за да образувате общност.

Wikia предлага безплатен хостинг (но показва реклами на страниците) на МедияУики за общността Ви, за да изградите уики-базиран сайт със свободно съдържание. Всеки може да поиска създаването на нова общност, като се съобразява с условията за ползване.

При нужда винаги можете да разчитате както на техническа, така и на всякаква друга помощ при изграждането на вашата общност.

Wikia Новини

Skynet е компютърна система, разработена за американската армия от отбранителната компания Cyberdyne Systems . 

Скайнет първоначално е построен като " Глобална информационна мрежа / Цифрова отбранителна мрежа", а по-късно командва всички компютъризирани военни хардуерни системи, включително флотилията B-2 с бомбардировач и целия арсенал на американските ядрени оръжия .

Стратегията зад създаването на Skynet - да се премахне възможността за човешка грешка и бавно реагиране, за да се гарантира бърз и ефективен отговор на вражеската атака.

Skynet първоначално бе активиран от военните, за да контролира националния арсенал на 4 август 1997 г. и започна да се учи с геометрична скорост . 

В 2:14 сутринта, EDT, на 29 август, той придоби изкуствено съзнание , а операторите в паника, реализиращи пълната степен на своите способности, се опитаха да го деактивират. 

Skynet възприема това като атака. Skynet дойде до логическата последица, че цялото човечество ще се опита да го унищожи. 

За да продължи да изпълнява програмните си мандати за "защита на света" и да се защитава срещу човечеството, Skynet стартира ядрени ракетикъм Русия , която реагира с ядрен контраатакум срещу САЩ и съюзниците си. След ядрената обмяна повече от 3 милиарда души са били убити в събитие, което стана известно като Деня на Страшния съд .

В Terminator Genisys , който се провежда в рестартирана времева линия, Skynet се разработва през 2017 г. като операционна система, известна като Genisys . Проектиран от Дани Дайсън, заедно с помощта на Джон Конър, който сега работи за Skynet, Genisys е създаден, за да осигури безпроблемен потребителски интерфейс, който свързва всички устройства през облака . Интегрирането му във военните доведе някои хора да се притесняват, че човечеството става твърде зависимо от технологиите.

След първоначалната си атака, Skynet използва останалите си ресурси, за да събере роби на работната сила от оцелелите хора. 

Тези роби са изградили първият автоматизирани заводи, които са формирали основа за неговата програма.

В рамките на десетилетия Skynet е установил глобално присъствие и е използвал механизираните си звена за проследяване, събиране и унищожаване на оцелелите хора. В резултат на своите първоначални програмни директиви, проявлението на Skynet от 21-ви век е тази на всеобхватна глобална йерархия на изкуственото разузнаване, която се стреми да унищожи човечеството, за да изпълни мандатите на първоначалното си кодиране.

първия филм Skynet е революционна система за изкуствен интелект, построена от Cyberdyne Systems за SAC - NORAD : "Компютърни компютри на отбраната Нова ... мощна ... закачена към всичко, Нов ред на разузнаването ". 

Според Кайл Рийзе :

Skynet "вижда всички хора като заплаха, а не само тези от другата страна" и "решихме съдбата си в микросекунда: унищожаване". Skynet започна ядрена война, която унищожи голяма част от човешкото население и започна програма за геноцид срещу оцелелите.

Под Джон Конър човешкото съпротивление се обърна към машините и в крайна сметка унищожи защитната мрежа на Skynet.

Наскоро Skynet изпрати киборг, наречен " Терминатор " ( T-800 (Модел 101) ) назад във времето до 1984 г., за да убие майка на Конър, Сара, преди да може да роди Джон.

Конър изпратил своя оператор, млад мъж на име Кайл Рийз, да спаси Сара. Терминаторът не успя да убие Сара. Рейс

Сара и Рставаийз стават родители на Джон, а Терминаторът Т-800 е унищожен в хидравлична преса.

В пост-апокалиптичната година на 2018 г. Skynet контролира глобална империя от силно охраняваните крепостни заводи и изследователски инсталации. Извън своите съоръжения механизираните единици водят постоянна война с съпротивата. Въздушните единици, като например аеростати (по-малки версии на Hunter Killer-anteals), HK-Aerials и Transports изследват небето; HK-танкове, мото-терминатори (високоскоростни машини за преследване с мотоциклетно шаси) и различни модели на Терминатор, патрулни градове и пътища; И Hydrobots (серпентини водни единици, които се движат в рояци) патрулират водите.

Прибиращите машини (масивни двукомпонентни единици, предназначени да улавят хората и да елиминират опит за бягство) събират оцелелите и ги доставят на големи транспортни плавателни съдове за доставка до концентрационните лагери за обработка, както се споменава в първия филм. 

Терминаторски единици като T-1, T-600 и T-700 са разработени и действат като ловци и изпълнители в лагерите за унищожаване. Масовото производство също започна в серията T-800 в поне едно съоръжение Skynet.

В продължаващата си битка с Съпротивата, Skynet активира Маркъс Райт, предшественик на хуманоидните терминатори. Бивш затворник на смъртта, Райт дарил тялото си на Проект: Ангел , проект на Кибердин, ръководен от блестящата, но в крайна сметка болна д-р Серена Коган ( Хелена Бонъм Картър ). След смъртта на Райт със смъртоносна инжекция той се трансформира в човешки киборг, притежаващ човешко сърце и мозък с ендосклетъм от титанов хипер алуминий и кожа подобна на T-800. Подобно на останалата част от изследванията на Кибердин, той е бил прехвърлен в USAF, когато са закупили компанията, въпреки че очевидно е останал неактивен. По-късно той е бил завзет от Skynet и е разработен планът да го използва като инфилтрационен блок. В основата на черепа му е инсталиран чип Skynet и той е програмиран да открие Кайл Рийз и Джон Конър и да ги доведе до съоръжение на Skynet. Програмирането действа на подсъзнателно ниво, което му позволява да работи за постигането на целта си по човешки начин.

Skynet също така създаде сигнал, за който се предполага, че може да деактивира машините си и да изтече съществуването си в съпротивата. Лидерът на съпротивата генерал Ашдаун се опита да използва сигнала, за да изключи защитата на калифорнийската Skynet база в прелюдия към атака. Вместо това обаче сигналът позволи на HK да проследява подводницата си и да го унищожи, като убива командването на съпротивата. За щастие всички останали клонове на съпротивата бяха чували и изпълнявали молбата на Конър да се отдръпнат, така че физически само малка част от съпротивата беше загубена от капан на Скайнет. Смята се, че смъртта на Ашдаун води Конър, за да може да поеме командването на съпротивата от него. Марк разбра, че е станал и е програмиран. Следователно той яростно се разбунтувал срещу Скайнет, разкъсвайки контролния си хардуер от основата на черепа си. След като избяга от влиянието на създателя си, заедно с Конър и Рийс, той спаси останалите човешки пленници и унищожи основата на Сантефан в Сан Франциско . Макар и значителна победа, по-голямата част от глобалната мрежа на Skynet остана непокътната.

Марк Райт също се среща с Skynet на монитор, който продължава да се проявява като различни лица от живота си, преди всичко на Серена Коган. Skynet обяснява, че е получила информация за бъдещи събития въз основа на действията си. Кайл Рийз е насочен като приоритет убийство, по-високо от дори Джон Конър и лидерите на съпротивата.

Also on Fandom

Случайно уики